NECROPHOBIC ”BLOODHYMNS” (Hammerheart) §§§ Jag anser att Entombeds gamla pärla ”Clandestine” är en av de bästa plattor som någonsin gjorts, och i väntan på Dismembers nästa kan man ju stilla hungern med Necrophobics nya alster. Ren och rak oldschooldöds i… Fortsätt läsa →
© 2026 BLASKOTEKET — Drivs med WordPress
Tema av Anders Noren — Upp ↑