fata morgana & åfors byalag
puss och kram
(split cd)

Jag hade inte hört något av banden innan vi tvingade till oss den här cdn. Det blev kul när jag fick höra dom. Fata Morgana spela någon slags flummig poprock med blås. Mycket välspelat och hoppiga refränger så man vill kasta sig upp och twista. Bra texter har dom också. Åfors Byalag spelar mer åt punkhållet men inte sådär jättelångt. De har nämligen två olika sångare och han som låter mest plågad är sååå guuuld. Helt otrolig grabb! Den andra är i och för sig också ett ess. De har också bra texter. Hela skivan är faktiskt bra trots att banden gör några svaga låtar var…