Evoke
”Behold the twilight”
Adv-7″ ep
(Megagrind Prod.)

Mangel!!! Intensiven nästa. Ooh yeah, mera. Dödsmetall när den är som skönast, originellt men utan att vara nyskapande, detta är en höger i ansiktet.
Megagrind fortsätter att ge ut kanon sjuor, detta är första utländska bandet i deras stall och visst, ännu en fullträff. Tankarna förs till Immolation, Benediction, men detta är någonstans mitt i mellan. Låten ”Awaiting the inevitable” blåser bort alla skeptiska tankar om Evoke, bara själva titeln är ju hur grym som helst. Ep’n släpps i Oktober och kostar 30:-, köper ni inte det här så gillar ni inte döds, dessutom så är ni psykist labila mm. Jag hade rätt i min recension av deras demo, this is a killer, no doubt.